4 ütemű,
125 ccm,
1 hengeres
álló motor,
hengerenként 4 szelepes,
10 Le
(14 1/min),
lég és olajh?tés,
5 sebességes váltó,
lánchajtás,
tárcsafék elöl,
dobfék hátul,
141 kg,
LEÍRÁS
Hyosung 125ccm cruise II cruiser, chopper
Eladóvá vált édesapám motorja 99-ben vásárolta újonnan és azóta kevesebb mint 5000 km-t sikerült beleraknia. Olyankor használta mikor az autója szervízben volt. Most már van új autója is és a régit is megtartotta, így csak a helyet foglalja neki. Rendszeresen szervizelve volt ha használta ha nem.
4 ütem?, 125 ccm, 1 hengeres álló motor, 13 Le lég és olajh?tés, 5 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, dobfék hátul, szép karcmentes, garázsban tartott, ponvával letakarva tárolt motor.
HYOSUNG CRUISE II – BARANGOLÓ
- BY MOTOREV?
Csak a bennfentesek ismerik a márkát, a koreai Hyosung többféle robogója mellett kismotorokat is épít, és most már nálunk is kapható a Garagent Rt. kínálatában. Egy kis 125-ös choppert választottunk ki tesztelésre, a Cruise II-t.
Ismert minta szerint készült ez a gép, hiszen a japánok, kínaiak és tajvaniak már tucatszámra építettek hasonló küllemû és méretû nyolcadliteres kis choppereket. Könnyen kezelhetí´ek, ezért kezdí´knek is alkalmasak, keveset fogyasztanak, fordulékonyak és nagyon kényelmesek. A Cruise II-re is mindez jellemzí´, a külseje meg a 80-as évek japán barokk-choppereire emlékeztet. A díszítéssel viszont nem spóroltak a Hyosungnál. Piros gyöngyházfestéssel és többtucatnyi krómozott alkatrésszel tündököl a kis gép. Létezik még egy Classic-változat is, amely még több krómmal dicsekszik.
A koreai újonc felszereltsége is messze maga mögött hagyja japán konkurenseit: közép-és oldalsztender, önindító és berúgókar, vastagon párnázott ülés, sissy-bar, kilométeróra és fordulatszámmérí´, mindennek a csúcsaként pedig olyan benzinszint-kijelzí´, ahol a fele állást és a takarékot két külön visszajelzí´ lámpa mutatja. Az erí´forrást is jól felszerelték: négyszelepes hengerfej, olajhûtí´ – bámulhat a konkurencia. A kidolgozás miní´sége viszont nem kifogástalan. Az alumíniumöntvény alkatrészek több esetben durva, reszelí´vel történt utánmunkálásról tanúskodnak, a csillogó fényezés is narancsbí´rös, és elí´tûnnek alóla a durva elí´készítés nyomai.
De vajon hogy mûködik az egész? A gép akár két személynek is kifejezetten kényelmes, csak kár, hogy kicsit puha az ülés szivacsanyaga, ezért már közepesen nehéz pilóták alatt is teljesen összenyomódik. A rugóstagok is kényelmesre hangoltak, az elsí´ villa tekintélyes 170 mm rugóújával akár a Thököly ú gödreit is elsimítja. Az erí´forrás nagyon keveset fogyaszt, egyenletesen húz a fordulatszámskáláján, viszont elég heves rezgések kísérik, az ötfokozatú váltó kissé keményen mûködik, és nehéz az üreset megtalálni. Az indexkapcsolóval akadt még gondunk – nehezen lehet megtalálni a középállását.
ízben viszont a Hyosung veri a konkurenciát: legalább tíz százalékkal elmarad a japán gépekétí´l, amelyek közül ráadásul egyik sem kínál ilyen felszereltséget.
Sok a becsületes hirdető, de sajnos sok a hiszékenységet kihasználó csaló is! Ha egy hirdetés telefonszáma nem elérhető, ha a hirdető irrálisan alacson áron hirdet, ha a hirdetés nincs rendesen kitöltve, az gyanakvásra adhat okot.
Ne utalj pénzt úgy, hogy nem láttad az autót/motort élőben is!
Ne küldj pénzt Western Union vagy egyéb készpénzküldő megoldással!
Ne utalj pénzt szállítócégeknek, hogy majd ők leszállítják, bármilyen szép is a honlapjuk!
Bevett csalási gyakorlat, hogy az eladó azt állítja, hogy a autót/motort magyarországról vásárolta, magyar rendszám van rajta, és majd az XY szállítócég leszállítja Magyarországra. És ne neki, hanem a szállítócégenk küld a pénzt, mert majd ő is akkor kapja meg, ha átvetted az autót/motort! Vigyázz a pénzedre, ne dőlj be!