Eladó a nemrég m?szakiztatott (érv: 2023.09.28.), és szervizelt (olaj +sz?r?, légsz?r?, kardán olaj, kuplung + fékfolyadék csere) kit?n? állapotban lév? motorkerékpárom.
2019-ben, 85 e km-nél a szokásoson kívül teljes kör? szervizen esett át: mindkét gumi cserélve (els? Micheline Pilot Road 5 GT, hátsó ugyanez Trail-ban), felnik homok-szórva, ezüst-metálra festve, mindkét kerék szelepeinek 90 fokos sport szelepre cserélve, gyertyák, h?t?folyadék cserélve, h?t? leszedve, kívülr?l, belülr?l többször átmosva, kívülr?l újra fújva, teleszkópok átmosása, szimeringek, porvéd?k cserélve, hátsó teleszkóp el?feszít? folyadékénak cseréje, mindkét kerék szétszedve, csapágyak-, fészkek kimosva, újra zsírozva, meneszt? gumik tisztítása, kardán olajának cseréje, összes féknyereg elmosva, összes fékpofa cseréje, fék-, kuplung tartályok tisztítása, egész rendszer átmosása, ezen folyadékok cseréje, kuplung kar perselyének cseréje, zsírzása, fék- gáz bowdenjeinek tisztítása, újrakenése, szélvéd? fels? mechanikájának tisztítása, újra kenése, akkumulátor állapotának, töltésének bemérése, összes kapcsoló tisztítása, újra kenése, kormánycsapágyak ellen?rzése, kenése.
Bal vezérm?lánc, feszít? cseréje, szelephézagok ellen?rzése, teljes fojtószelep-ház szétszerelése, tisztítása, injektorok ellen?rzése, szinkronizálás, utánéget?k tisztítása, szelepfedelek bels? mosása, tisztítása, h?t? ventilátorok h?gombájának, kapcsolójának ellen?rzése, légsz?r? ellen?rzése.
(Fenti karbantartásokról az érdekl?d?knek szívesen küldök fényképeket a hitelesség kedvéért.)
2020-ban a szokásos karbantartásokon túl, 91 e km-nél a leveg?sz?r? cserélve, mindkét ülés zselés, egyedi komfortülésre lett alakítva, kormány magasító, és abba egy kapcsolható USB-tölt? lett beépítve, a hátsó féklámpa izzók LED-esre cserélve.
2021. nyarán a gyári plexi egy új, 7,5 cm-rel magasított PUIG szélvéd?re lett cserélve.
Motorolaj +sz?r?, kardánolaj, kuplung-, fékrendszer folyadéka 94.700 km-nél, 2021. November végén cserélve.
Ugyanekkor a szélvéd?-emel? központi meghajtó fogaskereke újra cserélve, az egész emel? mechanika szétszedve, átmosva, tisztítva, újra zsírozva.
A motorkerékpár kiválóan karban tartott állapotban van, hátsó gyári dobozhoz tartozik még a két utas könyökl?, de mi nem használtuk, ezért levettük.
A motort megnézni el?zetes e-mailos, vagy telefonos egyeztetés után, alku kizárólag a motor mellett, semmiféle csere nem érdekel, próbakör a vételár letétbe helyezésével lehetséges!
Sok a becsületes hirdető, de sajnos sok a hiszékenységet kihasználó csaló is! Ha egy hirdetés telefonszáma nem elérhető, ha a hirdető irrálisan alacson áron hirdet, ha a hirdetés nincs rendesen kitöltve, az gyanakvásra adhat okot.
Ne utalj pénzt úgy, hogy nem láttad az autót/motort élőben is!
Ne küldj pénzt Western Union vagy egyéb készpénzküldő megoldással!
Ne utalj pénzt szállítócégeknek, hogy majd ők leszállítják, bármilyen szép is a honlapjuk!
Bevett csalási gyakorlat, hogy az eladó azt állítja, hogy a autót/motort magyarországról vásárolta, magyar rendszám van rajta, és majd az XY szállítócég leszállítja Magyarországra. És ne neki, hanem a szállítócégenk küld a pénzt, mert majd ő is akkor kapja meg, ha átvetted az autót/motort! Vigyázz a pénzedre, ne dőlj be!