|
SUZUKI SV 650 S
, 1,490,000 Ft
|
ÁLTALÁNOS |
2006.
8.hó
,
Szürke,
vizsga: 2025.05.17.,
39.608 km,
3. tulajdonos,
sérülés: Jobb elején
|
MŰSZAKI ADATOK |
4 ütemű,
645 ccm,
2 hengeres
V motor,
72 Le
6 sebességes váltó,
lánchajtás,
dupla tárcsafék elöl,
tárcsafék hátul,
189 kg,
|

LEÍRÁS |
Eladóvá vált h?séges társam típus- és méretváltás miatt. Amit még adok pluszba hozzá: Három GIVI túradoboz, kormány magasító + gyári, markolatf?tés, kormánygátló, 2 csatlakozós usb tölt?, fokozat kijelz?, tükör hosszabbító, bukógomba, kett? oldalidom szett (lásd képek, festetni kell), tankgy?r? SW Motech EVO, zselés vezet? ülés (Tommot), sport kipufogó rendszer + gyári, emelt sötét plexi + gyári, kormány gátló, bukó gomba, téli teljes tartó-emel?, egyben emeli az egész mocit, egyedi gyártatás (képen), túra emel?, emel? szemek, vezetett szervizkönyv, er?s aksi. Jó gumikkal. Els? lámpák és a tankpad alatt fóliázva. Plusz tankpad. Az ár normál keretek között alkuképes. Azonnal elvihet?, garázsban tartott. Fizetsz, ráülsz és mész. :) |

ÉRDEKLŐDNI |
Pest megye, Gödöllo
telefon: 06305737564
istvanbuzas220@gmail.com
|
Figyelem!
Sok a becsületes hirdető, de sajnos sok a hiszékenységet kihasználó csaló is! Ha egy hirdetés telefonszáma nem elérhető, ha a hirdető irrálisan alacson áron hirdet, ha a hirdetés nincs rendesen kitöltve, az gyanakvásra adhat okot.
- Ne utalj pénzt úgy, hogy nem láttad az autót/motort élőben is!
- Ne küldj pénzt Western Union vagy egyéb készpénzküldő megoldással!
- Ne utalj pénzt szállítócégeknek, hogy majd ők leszállítják, bármilyen szép is a honlapjuk!
Bevett csalási gyakorlat, hogy az eladó azt állítja, hogy a autót/motort magyarországról vásárolta, magyar rendszám van rajta, és majd az XY szállítócég leszállítja Magyarországra. És ne neki, hanem a szállítócégenk küld a pénzt, mert majd ő is akkor kapja meg, ha átvetted az autót/motort! Vigyázz a pénzedre, ne dőlj be!
|
 |
 |
|
Suzuki SV 650 |
 |
Fékbetét |
6 490 Ft-tól |
|
|
Suzuki SV 650 |
 |
Lánc |
16 990 Ft-tól |
|
|
Suzuki SV 650 |
 |
Olajsz?r? |
2 990 Ft |
|

|
|